מכפלת כוח 15X15
דף הבית » מכפלת כח 15×15
מה הם שני מרכיבים הכי חשובים בעסק?
בעל עסק
- בעסקים קטנים ובינוניים כל מה שקורה עם בעלים ישירות משפיע על עסק עצמו. אם בעל עסק הוא אדם יציב שמיישם אסטרטגיות וטקטיקות שלמד, הוא תמיד יודע מה צעד הבא והחברה שלו תהיה גם יציבה ופועלת להצלחה לפי תהליכים מובנים. ומוצלח כך יראה גם החברה שלו ולהפך.
לקוח
- או ליתר דיוק עסק מוכוון לקוח. הכוונה היא למערכת אשר אמורה לפעול כמכונה משומנת אותה מפעיל בעל עסק מאומן ומנוסה. מערכת לניהול שיווק, שיחות מכירה מובנות, ניהול לקוחות ועוד… ללא מערכת כזאת העסק פשוט לא ישרוד. לא סתם לפי הסטטיסטיקה 90% מהעסקים נסגרים בשנה ראשונה לפתיחתם והשאר הנותרים ברובם לא שורדים אפילו עשור.
מה בתוכנית ולמה היא נועדה?
למה ישנם כאלה שמצליחים וכאלה שלא? בחיים אישיים, בלימודים, בזוגיות, קריירה או עסקים. יש אנשים שמצליחים בכל התחומים, כאלה שרק בחלק מהם וכאלה שבכלל לא.
מה הסיבות לזה שאנשים לא מצליחים?
חוסר ידע * חוסר התמדה * קושי בתיעדוף * פרפקציוניזם * בדידות והעדר סביבה תומכת * חוסר בטחון ואמונה עצמית * חוסר תכנון מראש
האם חלק מהדברים נשמעים לכם מוכר?
ייתכן שהם מונעים מכם להצליח.
בליווי עסקי אנו מציעים שני מסלולים:
אז מה הסוד של מצליחנים? מה הם עושים אחרת שהולך להם?
לפי אחד מאבי הקואוצ'ינג תומס ליאונרד התשובה מתחלקת ל-3:
- 10% מההצלחה זה ידע ומיומנות אישית.
- 40% מההצלחה זה צורת חשיבה והרגלים.
- 50% מההצלחה זה סביבה הכוללת את המעגל הקרוב, חברים ומנטור אישי.
התוכנית שלנו נועדה לתת לכם 100% ממה שדרוש כדי להצליח.
היא תעניק לכם ידע רב וכלים שימושיים להצלחה אישית ועסקית, עזרה לשנות צורת חשיבה ולסגל הרגלים חדשים ללא מאמץ גדול מצדכם, קבוצה תומכת, עוזרת ומפרגנת ואימון אישי משמעותי מאוד לשינוי והתקדמות.
בתוכנית נלמד לזהות מה מפעיל אותנו – כל אחד ומערכת ההפעלה שלו.
נלמד מה חוסם אותנו, ואז, נתחיל לשנות!!! בצעדים קטנים ולא מאיימים,
ללא מאמץ גדול, בשילוב בין שינויים התנהגותיים, פיסיים, רגשיים ומחשבתיים, נעשה את הקפיצה האישית.
איך?
בשילוב הקניית ידע יחד עם כלים מעשיים כמו יצירת שינויי מכוון בשפת גוף, ובאמונות המגבילות שלנו על עצמינו והעולם,
ודרך קבוצה תומכת עוזרת ומפרגנת, ליווי אישי, מנטורינג, ובעתיד בשילוב של טכנולוגיה מתקדמת ותרגול ביופידבק ומציאות מדומה.
כך נוביל לשינוי צורת חשיבה, הרגלים, ואמונות מגבילות, אשר יסללו לכל אחד את הדרך שלו להצלחה אישית ועסקית.
סילבוס
מס' מפגש | תוכן |
---|---|
1 | היכרות עם תיאוריית 3 המוחות, שיטת קייזן, 6 צרכים של בני אדם וגיבוש קבוצתי. |
2 | מציאת 2 צרכים מרכזיים ואת השאלה הפנימית. |
3 | יצירת שאלה פנימית בונה ואיתור חסמי הצלחה. |
4 | מציאת ערכים אישיים, ודפוסי התנהגות. |
5 | יחסים בין אישיים – יצירת ראפור, אמון, אסטרטגיות לפתרון קונפליקטים. |
6 | הנשק הסודי (1): סביבה תומכת – צורך אנושי בסיסי. |
7 | טיפול בחסמי הצלחה בעזרת NLP ודמיון מודרך. |
8 | העלת ערך ובטחון עצמי (מציאות מדומה ועוד) |
9 | הנשק הסודי (2): שפת גוף ושפת גוף של מנצחים. |
10 | מחשבה יוצרת מציאות: חשיבה חיובית וייצור ערכת משאבים אישית. |
11 | סטרס – השפעה על הגוף, נפש ותרגילי השחרור. |
12 | הנשק הסודי (3): חשיבה תוצאתית ועקרונות פעולה. |
13 | יש לי חלום - חזון אישי ויעד מרכזי. |
14 | יצירת אסטרטגיית פעולה אישית. |
15 | הפתעה, סיכום וחלוקת תעודות. |
סילבוס "להצליח בעסקים"
מס' מפגש | תוכן |
---|---|
1 | יעוד העסק וחזון עסקי |
2 | אסטרטגיית פעולה ויישום בשטח. |
3 | תכנית פיננסית של העסק |
4 | עבודה עם נוסחאות באקסל |
5 | חשיבות והטמעת מערכת CRM |
6 | גיוס וניהול עובדים ומיקור חוץ |
7 | כתיבה שיווקית ויצירת ערך ללקוחות |
8 | לידים ומשפך שיווקי |
9 | פייסבוק ואינסטגרם |
10 | דפי נחיתה אתרי אינטרנט וקידום בגוגל |
11 | סרטונים ויוטיוב ככלי שיווקי |
12 | מיתוג אישי ועסקי |
13 | שיטה מנצחת למכירות טלפוניות (תסריטים) |
14 | שיטה מנצחת למכירות בעזרת מייל |
15 | שיטה מנצחת למכירות פרונטליות בשילוב תסריטים ו-NLP |