"שנו את מחשבותיכם, ותוכלו לשנות את עולמכם"
(ד"ר נורמן וינסנט פיל)

אימון מכירות אצל ארגונים

אימון מכירות והדרכה למחלקות ולבודדים

לאימון מכירות יש משמעות, מרבית האירגונים מייעלים את מערך המכירות שלהם בעזרת אימוני מכירות שונים המלמדים שיטות נכונות להתנגדויות, תסריטי שיחה ללמידה והכשרה למנהלים. בתוך האימון אנו נתעסק במוכר עצמו, כלומר בצוות והגורמים האישיים שלהם – חסמים ומשאבים. הדבר הכרחי לאימון מכירות נכון, שכן משפר את העובד באופן אישי, שמשתפר באופן מקצועי. דבר מוביל לדבר. מדובר באימון שהניב תוצאות ואינו חדש לשוק הישראלי, להיפך – השימוש בו יעיל ונפוץ.

למכון רויטמן השכלה וניסיון של למעלה מ-15 שנים במכירות ושירות הלקוחות בשוק הישראלי.
באימון והדרכה אנו מתמקדים קודם כל בגורם האנושי ורק אחר כך בהקניית כלים למכירה מוצלחת.
בתהליך האימון אנשי השירות והמכירות לומדים מה הם חסמי ההצלחה שלהם, מגלים את המשאבים האישיים שעומדים לרשותם, לומדים לקבוע יעדים ולהגיע אליהם.  בסוף התהליך התוצאות בשטח מראות לרוב גידול של עשרות ואפילו מאות אחוזי גדילה במכירות.